Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Του ονείρου μου το όνειρο.

Νυχτερινό ταξίδι μου, στου όνειρου το δώμα
Γλυκεία νεράιδα αντάμωσα, με ολόλευκα φτερά
Γαλάζια λίμνη σκέπαζε το φιλντισένιο σώμα
Και στα μαλλιά της έτρεχαν κρυστάλλινα νερά

Δροσίσου στο ποτάμι μου, πιες από το νερό μου
Ως έσκυψε και μίλησε ψιθυριστά στο αυτί
Πλημμύρισε μ’ ευωδιαστά λουλούδια τ’ όνειρο μου
Με ένα τραγούδι ξύπνησα, σε μαγική γιορτή

Το τραγουδούσαν απαλά, αέρινες σειρήνες
Με άσπρα πέπλα του χιονιού, ολόλευκη ωδή
Κι έμοιαζε σαν κελάηδισμα όπως οι καρδερίνες
Ήμουνα στον παράδεισο, και δεν το είχα δει

Δεν έχει άλλα ψέματα, εδώ υπάρχει ειρήνη
Την λυπημένη σου ψυχή, ακούμπησε στο φως
Μόνο αγάπη έχει εδώ, στην σιωπηλή την λίμνη
Άστηνε να ξεκουραστεί, να λάμψει σαν  θεός

Δικαίωμα της μοίρας σου σ αυτόν εδώ τον κόσμο
Νάχεις αγγελικά φτερά, χάδι, και προστασία
Να δίνει στην ανάσα σου, άρωμα από δυόσμο
Και πίστεψε τα όνειρα, δεν είναι φαντασία

Στου ονείρου μου το όνειρο, σε παραδείσιο τόπο
Με λύκους ονειρεύομαι πως τρέχω συνεχώς
Και κάπου στο μεταίχμιο προσεύχομαι γαμώτο
Να μεγαλώσει η νύχτα μου, για να ποθώ το φως.

ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
28/12/2013=19=10=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί