Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Τρίτη αρμονική συχνότητα

Αγγελική μου διάσταση, μοίρα μου τεθλασμένη,
ηλιόμορφη παράσταση, φλόγα διακεκαυμένη.
Ψυχή πουλιού θεόσταλτη, στροβίλισμα αέρα,
σπάσε της πύλης το κενό, και μύρωσε τη μέρα.

Δαιμονική μου υπόσταση, του εωσφόρου ρήτρα
αβυσσαλέα  κόλαση, του πεπρωμένου μήτρα.
Δράκου ψυχή αμάραντη, χωρόχρονη καμπύλη,
κάψε τα άδηλα δεσμά, στη σφραγισμένη πύλη.

Πλασματική μου ύπαρξη, δειλή οφθαλμαπάτη,
μνήμη στο νου για φύλαξη, εικόνα μου φευγάτη.
Νόθο κορμί και κίβδηλο, ολόγραμμα που σβήνει,
κάνε  σπονδή, γίνε χοή στου χρόνου το  καμίνι.

Δαίμονα κι Άγγελου ψυχή, αιθερική μιγάδα
εισάκουσε την προσευχή, του κοσμικού καιάδα
ότι στερεί το παρελθόν, το μέλλον τα χρωστάει
το τώρα λείο και τεθλόν, την αύρα σου ζητάει.

Οι ψυχές στερημένα στρουθία, δυνατές και καθάριες συνάμα,
τους αρκούν μόνο λίγα ψιχία, της ζωής να πληρώσουν το τάμα.
Οι αγγέλοι ερμές στο ταξίδι, πρεσβευτές μυστικών οραμάτων,
των δαιμόνων ταΐζουν το φίδι, δυτικά της αυλής των θαυμάτων.

ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
26/4/2016=21=3
Τρίτη Μεγάλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί