Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Μονόλογος Διαλόγου.

Θέλω!!!
Χωρίς να σκεφτώ.
Σε ένα ολοκληρωμένο και αρμονικό σύνολο τα πρέπει και τα θέλω βρίσκονται σε αρμονική σύνθεση!
Ήθελε το ξέρω, είμαι κομμάτι του, και μου επιτρέπει να γνωρίζω όσα μου επιτρέπει!
Δεν είμαι παρατηρητής εκτός, είμαι πολεμιστής εντός!
Για μένα μόνο.
Οι άλλοι είναι ελεύθεροι να είναι ότι θέλουν!
Κατανοώ ότι κατανοώ και όχι ότι μου επιβάλουν να κατανοήσω! μια άλλη εκδοχή του θέλω, και του πρέπει, η ελεύθερη βούληση και η πρέπει αποδοχή!
Η ελευθερία και η Επιβολή.
Δεν είναι άψυχα τα ζώα!
Προϋπάρχουν του ανθρώπου, δεν έχουν την ομιλία μόνο, επικοινωνούν όμως καλύτερα από τους ανθρώπους.
Παράδειγμα της σκέψης μου για τα θέλω και τα πρέπει είναι οι αντιδράσεις ενός μικρού παιδιού.
Πιστεύω εκεί μπορεί κάποιος να διακρίνει τις βασικές ιδιότητες της ψυχής!
 Δέν θα διαφωνήσω, ο καθένας έχει τις αντιλήψεις του!
Υποστηρίζω όλα αυτά με την προϋπόθεση πώς λογική σημαίνει το επίκτητο, και όχι εκείνο που είναι χαραγμένο μέσα μας. (κάποια ζώα όταν πεθάνει το ταίρι τους είναι ανέραστα μέχρι να πεθάνουν , κύκνος).
Τα ταπεινά σπουργίτια μεγαλώνουν τα νεογέννητα με έναν τρόπο που θα ζήλευαν οι άνθρωποι.
Ο σκύλος όταν νοιώθει ότι θα πεθάνει βρίσκει ένα μέρος μακριά από το σπίτι και πεθαίνει μόνος.
Δεν μπορώ να σου απαντήσω πλήρως τι σημαίνει θέλω χωρίς να σκεφτώ, θα έπρεπε να γράφω σελίδες, μόνο ένα παράδειγμα:
" Aγχωμένος και κουρασμένος, από την ταλαιπωρία της μέρας,
χάνομαι στα ράφια πολυσύχναστου σούπερ μάρκετ,  ανάμεσα στις τιμές και στις ανάγκες μου..
Σαν όνειρο σηκώνω τα μάτια, και συναντώ τα μάτια ενός αγγέλου, που έχασε τον δρόμο του και βρέθηκε εκεί.
Μια ζεστή γλυκιά με διαπερνά.
Χωρίς να σκεφτώ ΘΕΛΩ να τον αγκαλιάσω, και να αγγίξω με τα χείλη μου κάτι στο πρόσωπο του οτιδήποτε.
Σκέφτομαι όμως και δεν το  κάνω.
Σκέφτεται και εκείνη και χάνεται σε άλλο διάδρομο!!!"
Οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Έρωτας και αγάπη το ίδιο.
Η αγάπη μια ψυχική ιδιότητα, η ουσία της ψυχής, χρειάζεται τον έρωτα για να εκφραστεί στον υλικό κόσμο.
και ο έρωτας γίνεται κομμάτια για να εκφράσει την αγάπη.
Εκρηκτικότερη μορφή του, ο έρωτας που οι περισσότεροι επικαλούνται.
Υπάρχουν όμως χιλιάδες άλλοι έρωτες, για όλα όσα αντιλαμβάνονται οι πέντε αισθήσεις.
Και υπάρχουν ακόμη περισσότεροι για όσα δεν αντιλαμβάνονται.
Ότι είναι ο έρωτας για την ζωή, είναι ο θάνατος για την άλλη ζωή! 
Μα η θεϊκή ουσία ήθελε(όχι η ανθρώπινη φύση).... και δημιούργησε την αρχή!
Πιστεύω στην διαφορετικότητα των θέσεων, είναι γενεσιουργός αιτία.
Δεν επιδιώκω τίποτα από κανέναν, δεν παίρνω τίποτα αν δεν μου δοθεί!!
Ο θεός αγαπάει τον άνθρωπο, και ο άνθρωπος αγαπά την δημιουργία!!
Θέλει ο Θεός;
Και οι εκφράσεις "θέλημα θεού", "θεού θέλοντος" τι είναι;
Και η επιθυμία έχει σχέση με το θέλω;
Επιθυμώ σημαίνει, τοποθετώ κάτι πάνω στο θυμικό μου, στα αισθήματα μου. θέλω τι σημαίνει;
Nομίζω σημαίνει, έχω πρόθεση, σκοπό, υπάρχει μια λεπτή διαφορά εννοιολογική από το επιθυμώ.
Eίμαι ου τι δανος άλλωστε, αληθινά!!!
Ας παραμείνω απόψε θνητός, το έχω ανάγκη.
Καλή Ανατολή
ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
10/5/2014=13=4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί