Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Α-στερητικόν

Μια μόνη  επιθυμία,  ένα αστέρι
Φως πελαγίσιο, λάμπει στο μυαλό
Πετά με τον αέρα, μου κρατά το χέρι  
Κάνει σινιάλο, φωσφορίζει το γιαλό
 
Από το χέρι, ίσια στην ψυχή μου
Μαζί μου στ όνειρο, ακροβατούν
Μια πράξη, μια πίστη στη ζωή μου
Ίσως ποτέ να μην με χρειαστούν

Μια μόνη επιθυμία, ένα αστέρι
Να φέγγει, μια πόλη αδειανή
Έρημη φάτνη, δίχως καλοκαίρι
Χαμένο σε κοπάδι μαύρο αρνί

Ποιος είσαι, τι ζητάς διαβάτη
άγνωστε ξένε, φωτεινή μορφή
ο δρόμος, είναι μια οφθαλμαπάτη
στήνουν καρτέρι, σε κάθε στροφή

Μια μόνη επιθυμία, ένα αστέρι
ούτε κανόνες, χωρίς όρια και δεν
Όσα δεν βρήκες, τόσα θα σου φέρει
το χρόνο αφού, γυρίζει στο μηδέν

Η θέληση μας, ζάλη και ναυτία
η λογική μας, σκόνη και καπνοί
χορεύει το μπαλέτο στην πλατεία
κι οι θεατές, κάθονται στην σκηνή

Μια μόνη επιθυμία, ένα αστέρι
Σε χρήζει βασιλιά, σε μια στιγμή
της φαντασίας το αφράτο χέρι
χαϊδεύει του μυαλού μας τη ρωγμή

Σε κάνει, καπετάνιο του ονείρου
Ιππότη, ηρώα, δεινό πολεμιστή
παραμυθένια λόγια του απείρου  
Κάλπικης γνώσης στείρου υλιστή

Όταν το παραμύθι μου θα γίνει ιστορία
κι η ιστορία πράξη αληθείας, τολμηρή
θα είναι ο τρόπος και ο δρόμος μια λατρεία
και η ετοιμόγεννη καρδιά μου καθαρή

ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
30/1/2014=11=2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί