Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Της Πόλυ-ξένης….

Γλυκιά μου Πόλυ-ξένη Καβάλα-Βουλιαγμένη σε έψαχνα τις νύχτες σε παρκινγκ εθνικής
Και ξαφνικά σε βρήκα στου ποντικού την τρύπα, σε ένα μαγειρείο πλανόδιας  λαϊκής
Με χόρτασες με σούπα, έβγαλες και μια κούπα, ενώ εγώ ο μαύρος είχα φερθεί σπαθί
Πήρα των ομματίων μου, το πάζλ των κομματιών μου, ψυχολογία Δράμα, και ηθικό ψαθί.

Πόλυ-ξένη αμφιβάλλω,
κι έχω πρόβλημα μεγάλο,
που δεν ξέρω Αγγλικά
Άνοιξε μου την καρδιά σου,
το μπουστάκι, έλα γεια σου,
και θα βολευτώ εξίσου
έστω με Ισπανικά.

Οκ  τέλος πάντων, των τραγικών συμβάντων, συστάσεις ψυχραιμίας, και άλλα συναφή
Θα δείξω χαρακτήρα , απόφαση το πήρα, δεν είσαι τίποτα άλλο, μόνο καταστροφή
Γι αυτό λοιπόν δηλώνω, χωρίς να μετανιώνω, αμέσως ξεκινάω, χωρίς περιστροφές
Θα βρω την Πηνελόπη, η τελικά την Πόπη, να γίνει το δικό της το κάγκελο μαθές

Πόλυ- ξένη αμφιβάλλω,
κι έχω πρόβλημα μεγάλο,
που δεν ξέρω Αγγλικά.
Άνοιξε μου την ψυχή σου,
χάρισε μου το φιλί σου,
και θα βολευτώ εξίσου
έστω και με  Γαλλικά.

Μου λες να ηρεμήσω, μα βγήκες από πίσω, και έμεινα μπουκάλα, αντίο το κρασί
Σε μένα μόνο λόγια, ανώγια και κατώγια, φούμαρα και ιδέες, με γάζωνες φαρσί
Έχεις μια μόνο λύση, να κόψεις το μεθύσι, και μην ανακατεύεις, τα διάφορα μωρά
να γίνεις οξυγόνο, έστω μια νύχτα μόνο, και πάλι στην Καβάλα, να πάμε χαλαρά.

Πόλυ- ξένη αμφιβάλλω,
κι έχω πρόβλημα μεγάλο,
κουνελάκι που θα βρω.
Αφού έκοψες το Ξένη
έχω διάθεση πεσμένη
Πόλυ-ξε-νο-σηκωμένη
Μα τον πέτσινο σταυρό.

ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
11/2/2014=11=2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί