Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Μόλις δύο βήματα από την κόλαση ακροβατεί καρδιά του θάρρους

Η υπόσχεση, η ταπείνωση η λύτρωση το έπος του γίγνεσθαι, η τραγωδία του φαίνεσθε..
Και αυτή τη φορά ο πόλεμος είναι για για την ελευθερία…
ο ονειροβάτης ταξιδευτής σε κάθε του στάση, και κάθε ανάσα στην αντάρα της μάχης,  
ξυπνώντας, κομματιάζεται από αγάπη…
Το θάρρος, τα κλάσματα, ο ιδρώτας, η λάσπη, μαζί, ένα χθες μπηγμένο στο αύριο, ένα μαχαίρι, λεπίδα δίκοπη το άπειρο κόβει κομμάτια αμέτρητα…
Ακουμπάμε τα μάγουλα την  καταστροφή..
Φιλάνε τα χείλη την προδοσία,
Ανοίγει ο διακόπτης την διαγραφή, κλείνει την σωτηρία…
Και την ανοίγει ξανά η αγκαλιά, και την κρατάει ανοιχτή, και σπάει τις πόρτες..
Περιμένετε, κρατηθείτε, γρηγορείτε το νέο κόσμο μου σκαλίζω με σμίλη σε ασμίλευτη φεγγαρόπετρα.
Θα το πάρει, και θα έρθει, θα με κλείσει, και θα το αποθηκεύσει…
Στων αγαλμάτων το δέρμα, γυαλίζει το αίμα, και καίει το δάκρυ  
Αν ενωθούν οι ψυχές μας, και ίδιους παλμούς οι καρδιές μας χτυπάνε, ο ένας τον άλλο με ταύτιση αρχαία, αιώνες κουράγιο στο φως, θα κερδίσει.
Αυτός που πεθαίνει μαζί μου, κι εγώ που πεθαίνω μαζί του, ζωή μου χαρίζει, και εγώ ζωή του προσφέρω.
Απλά ακολουθήστε, στρατιώτες και ιππότες, στο δρόμο που βγάζει στην μόνη  πορεία…
Χωρίς απορία με πίστη μονάχα…
Αντί του μετώπου, η μοίρα του ασώτου, μαζεύει συντρίμμια και χτίζει παλάτια…
Μα όχι για εκείνον… σε ξένους σκορπά και χαρίζει.
Μέχρι την προηγούμενη μου ξεθωριασμένη αναπνοή, χωρίς σημασία μα ούτε και αξία δεν θέλω να έχει…
Μονάχα στο πού και στο πότε, φλεγόμενη αγάπη για την όμορφη Γαία, με σπίθες σταγόνες, και γλώσσες χαλάζι που κατρακυλάνε, να ρέουν ουρές του ουρανού σας, του ασύχαστου νου σας..
ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
29/7/2014=25=7

Έμπνευση Two Steps From Hell - Heart of Courage

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί